Solsken ena dagen, regn den andra..

Igår var vädret underbart här hemma i Ljusdal. Minst 25 grader varmt och solen strålade. Jag och två tjejer från jobbet bestämde oss för att ta ut några arbetstidsförkortnings timmar och åkte hem och solade på gräsmattan. Helt underbart var det att bara ligga och slappa i solen och njuta av värmen. När klockan blev ca 17.00 så gick solen i moln och det började dra ihop sig till regnväder. Bara 2 timmar senare öste det ned.

Idag har vi haft regn, men det ser ut som om att solen försöker kika fram mellan molnen.

Igår var jag på dans och dansade till Highlights, det var inte så mycket folk och alla killar/män var upptagna, så det var svårt att få tag på någon att dansa med, så jag satt ganska mycket på dansen igår och njöt av att titta på bandet och lyssna på musiken istället.

På fredag har jag semester. 2.5 dagar kvar på jobbet och sen är det lugnet som kommer att infinna sig. På lördag ska det bli strålande solsken och ca 30 grader varmt och jag hoppas verkligen att det blir så! Måste sola lite solarium i de här dagarna också, så man kan bättra på brännan lite. :)

Nu ska jag återgå till stillheten.. Jaa, det är mycket lugnt på jobbet idag.

Vi hörs!


Nere i Skagen 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0