Åren som gick...

Varmt och skönt väder idag. Känner för att sticka ut och springa. Det får det bli när jag slutat jobba. En tur runt omkring kyrksjön, ca 4 km, lagomt idag när jag inte är på topp.

På fredag är det två år sen jag tog studenten. det är ju helt sjukt! Vad har jag gjort de senaste två åren?

År ett:
* Flyttat ner till Danmark
* Housewarming i Silkeborg
* Jobbat på Sjukhuset i Silkeborg i Danmark
* Hade picknick med Mia och Anita ute på en liten ö i Silkeborg
* Vintern kom till Silkeborg och jag fick uppleva den
* Jag fyllde år och gick på krogen med Anita.
* Jennifer kom på besök i SIlkeborg och kom med presenter till mig. :)
* Flyttat till Horsens
* Varit arbetslös
* Fick besök av Heidi och Jolanta innan jag skulle flytta hem till Sverige igen


År två:
* Flyttar hem till Ljusdal
* Fick jobb på Teleperformance
* Åkte och dansade en hel del
* Det blev Halloween
* Det blev jul
* Åkte till Thailand i 5 veckor
* Jobbade lite mer
* Åtgång med Jyothi under långfredagen
* Fika med underbara Emmylie en dag i maj
* Sommar... Jobb, semester, jobb och förhoppningsvis skola...

Herreguuud...






Strålande solsken och 30 grader varmt på min student. När man kom hem var man dyngsur i kläderna helt igenom, det var dusch och ny klänning som gällde efter den dagen.


Housewarming med Jolanta och Heidi.


Picknick med Mia och Anita, ovan är Mia.


Anita på picknick.


Kallt som bara den i SIlkeborg!


Kyla i Silkeborg


Jag och Anita på 80'eren i Silkeborg på min födelsedag.


Jennifer kom på besök lagom innan vi skulle flytta vidare till Horsens.






Vi var ju tvugna att använda den ena av presenterna, Mitt playstation och SingStar!


Packar för att flytta.


Packade ner mig i en kartong också...


Lägenheten i Horsens


Läagenheten i Horsens


Besök av Heidi och Jolanta i Horsens


Smukke piger.


Julle och jag står och lagar mat


Grillning på gång utanför lägenheten i toppenväder!


Dags att sova...


Så flyttade jag från Horsens och hemåt till Sverige igen..


Dansade en massa under året..






Jag och Ida på Halloween


Jokern och en liten sötis


Jag och brorsan på halloween


Sminket började försvinna, men nog var jag lite skrämmande fortfarande. ;)


Julafton kom, jag och kusinen firade tillsammans med resten av familjen.




Tomtenissan


Tomtemor och tomtefar


bror och syster på julafton.


Sen kom Thailand.
















Jyothi och Jag på långfredagen








Fika med Emmylie på Condis i Järvsö i maj månad.


Back to work.


Kommentarer
Postat av: hanna

hehe tack!



fina bilder! :)



/exiback

2010-06-10 @ 12:12:26
URL: http://exiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0