Dans i Gävle på Parken

Dans ikväll! YES! Jag ska dansa till Shake och Wahlströms! Ska bli så himla skoj!

Först tänkte jag åka med tåget kl 18.10 och fixat så jag fick skjuts från stationen, nu har jag fått mail och förfrågan om att åka tillsammans med Olle (grannen). Skoj tycker jag! Har dock inte fått svar på det jag skrev, så jag får vänta och se hur det blir.

Oavsett vad så är det dans ikväll och det ska bli så himla roligt. Har längtat efter att dansa. Kommer inte ens ihåg när jag dansade sist? En gång i januari? Eller var det december? Nu är det dags igen iallafall och inget ska hindra mig, inte ens förkylningen! (som idag är lite bättre).

Vi ses där ute.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0