Stockholm i helgen

Ikväll åker jag till Stockholm. SKa bli skoj att komma ner till storstan. Lite shopping, gå på Vasamuseumet och lite sånt.

Fick precis ett sms från Specseavers Optik om att mina glasögon var färdiga, snacka om snopet! Hinner ju inte hämta dem till helgen. Så jag måste vänta till veckan och kanske strunta i att äta mat en av dagarna, så jag kan hinna till Hudik innan de stänger och få mina glasögon.

Nästa helg är det ju dans i Gävle, så då hinner jag inte att hämta dem heller eftersom hela helgen kommer spenderas i Gävle. Vi får väl se hur det blir med glasögonen, men soooom jag längtar!

Har precis sett "It's a boy girl thing" skitbra film. :)

Nu ska jag återvända till soffan, halsen börjar kännas bättre och magen också, tack och lov för det!


Solnedgång februari 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0