Tränade Combat igår. Bilder från Thailand.

Jag var på träning igår. Jag har ont i kroppen, men det är väldigt skönt också, då vet man att man har gjort något bra. Var frustrerad, så tog ut mig ännu mer, vilket var skönt.

Idag har vi haft det lite lugnare på jobbet. Vi har inte gjort så mycket utöver att skämta, umgås och lösa emails. Jag, Hanna och Caroline gick ut och åt pizza på Ergins på lunchen. Var himla trevligt att umgås med dem och prata av sig om allt. Tack tjejer.

Pratade med Leona igår också och beställde biljett ner. Bilkett hem måste snart beställas det med. Stockholm, here I'll come!

Måste prata med mamma och se om vi ska till Hudik på lördag och köpa glasögon.. Skulle verkligen behöva ett par nya. Ett par stora och markerade och ett par neutrala men som syns. Tror ni att jag kan hitta några sådana? :)

Imorgon skulle jag vilja ses med Eve och Emmylie, men Emmylie har en tendens att inte svara på sina sms.. Så OM du skulle råka läsa det här kan du väl höra av dig?! :P Annars får vi se vad som händer till morgonkvällen. 

Nu har jag två timmar kvar av den här dagen på jobbet, sen ska jag hem och städa undan allt som kan städas undan, kanske få lite snyggt i lägenheten för en gångs skull. 

Ciao! 

PS. Bjuder på bilder från Thailand.

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0