Gävle igår.

Igår åkte jag till Gävle, mamma följde med dit eftersom jag skulle till läkaren med handen. Fick en kortisonspruta och är lagom öm i tummen idag, jag kan ju trösta mig med att det kommer bli bättre om några dagar.

Vi gick runt i affärer och shoppade lite. Jag införskaffade en jacka i kahkigrönt, jeans, tunika, leggins, tröja, underkläder, strumpor och ett par assnygga gladiatorskor, med höga skaft! De ska jag strosa runt i så snart våren kommer.

Bild lånad från Eurosko

Bland annat införskaffade jag i detta...

    

Bilder lånade från Gina Tricot

Det blir himla snyggt till i sommar och dessutom var det ganska billigt. ;D

Nu är det 1.5 timme kvar innan man slutar och vi har tappat all ork.. jag kan sitta och dagdrömma om sommaren istället.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0