Göteborg närmar sig.

Snart ska jag, mamma och pappa till Göteborg. Pappa ska springa Göteborgsvarvet, själv så ska jag bara titta på och umgås med bland annat min kusin som just nu är gravid med sin fjärde.
Pappa ska som sagt springa Göteborgsvarvet och jag ska titta på, känns lagom jobbigt att man ska springa 5 km på Blodomloppet på måndag!

Tränad må jag vara och klara 5 km kommer jag att göra, men jag vill ju att det ska gå så j*vulskt bra. Jag vill ju känna att jag är bäst! Klara 5 km på en mycket bra tid, bättre än jag någonsin har gjort.. Drömma kan man alltid göra. Har tränat för dåligt för att klara det på en mycket bättre tid än tidigare, men jag ser fram emot att prestera bättre under sommaren. Längtar tills jag kan springa 1 mil. :D

I övrigt ska jag återvända till datorn. På tisdag får vi lön och då ska jag kanske beställa hem e klänning, men vi får se hur det blir med det. :)

Ha det bra, så hörs vi i luften!


Tänker på min Ängel. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0