Jag ser det snöar.. i maj 2010!

Imorse när man vaknade och tittade ut genom fönstret så var det alldeles vitt på marken. Snön hade kommit igen, i maj månad, toppen! Det var lika som för två år sen då det kom massor av snö i mitten av maj, men som tur var smälte det bort under dagen den här gången.

Kvällen har varit mycket trevlig, med mat på Kinesiska restaurangen, en promenad runt om sjön och sen lite the i soffan. Mys! :)

Nu ligger jag i sängen. Imorgon bär det av till Gävle, ska till läkaren och kolla på handen.. Sen blir det nog shopping. YAY!

Ni får ursäkta att jag inte har tagit några nya bilder på senaste tiden..

Men här bjuds på en bild då jag och Emmylie var på Condis i fredags.


Så här vacker väder hade vi alltså i fredags, snacka om skillnad mot idag!
Jag och min älskade Emmylie <3

Kommentarer
Postat av: Ronja

Sv: Oj! Ja det hoppas jag att ni får,, annars tycker jag synd om er!

2010-05-05 @ 09:57:38
URL: http://bygoode.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

sv;Nej men vi gjorde det i skolan idag :)

2010-05-05 @ 16:28:08
URL: http://itisbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0