Stressen kommer igen..

Sitter på jobbet och funderar över livet. Vi har vackert väder idag och därför tyckte jag att jag skulle vara lite somrig. Har dessutom på mig mina nyinköpta pumps som jag och älskade kusinen köpte likadana. Vilken tur att vi inte ses så ofta. ;)

Förutom det är jag aningens stressad, ska städa och göra rent ikväll i lägenheten, imorgon är det firmafest och så får man besök över helgen (vilket är anledningen till städningen).

Vi har ganska mycket att göra på jobbet, mails som väller in. Fattar inte att det är så mycket just nu, huvudet hänger inte alls med.

jag längtar till sommaren och värmen. Vill bara ligga på stranden, läsa en bra bok och sola.. Snälla, ge mig sommar Nu! Eller åtminstonne vår..??

Tack och bock och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0