Tjejkväll, Eurovision och Mors Dag.

Helgen har varit toppen. Jag var på tjejkväll i fredags tillsammans med tjejerna från jobbet. Vi hade köpt en massa ostar och kex som vi åt, tillsammans med lite päron och vindruvor. :) Vi drack vin och drinkar (mojitos) och pratade om allt, allt som tjejer pratar om. Nu kom jag på att jag måste fixa till med bilderna som jag tog i fredags.. Kanske kommer upp några på bloggen.

I lördags åkte jag hem till mamma och pappa och hjälpte dem med att fixa i trädgården. Rensade lite ogräs och fixade, vi var väldigt duktiga faktiskt. På kvällen såg jag Eurovision Songcontest och blev ganska överraskad över att Tysklands bidrag vann, jag vet inte alls vad jag tyckte om den... Så ingen kommentar.

Igår var det Mors dag. Jag bakade kladdkaka och åkte hem till mamma och pappa och firade min älskade mor <3 Hon fick ett kort som hon blev mycket glad för. Efter fikat med kladdkaka och kaffe så satte vi oss ute på terassen. Brorsan och Fia var också med och de hade med sig Nemo, han var så himla söt, som alltid. :) Då brorsan åkte hem stannade jag kvar och hjälpte till med den sista rensningen så vi kunde sätta potatis, så nu är det fixat. Vid 5 tiden åkte jag hem och åkte vidare till Måga och sprang 3.5 km. Körde intervaller och det var de dryga 20 minuterna. Eftersom jag inte har någon koll på när jag stack iväg och jag kom tillbaka 17.57, så tog det mig mellan 17-20 minuter att springa runt.. Nästa gång ska jag ha med mig en klocka!

Nu är man tillbaka på jobbet och vad händer inte då? Joo en massa rykten börjar gå igen om att jag har varit tillsammans med en av mina vänner (som nu har slutat och flyttat tillbaka till Danmark). Vad trevligt det är med rykten, inte sant? Om de ändå kunde vara sanna då, men inte ens det.
Drama, drama, det är det som danskarna bjuder på här uppe.

Nu ska jag fortsätta jobba.

Tack och hej.


Minnen från den gamla goda tiden. Saknar dig vännen! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0