Umgåtts med underbara Emmylie.

Igår fick jag klagomål på att jag inte har skrivit i bloggen på några dagar. Har bara inte kännt för det.
Om fredagen var jag ledig. Eftersom de i Danmark hade helgdag så spenderade jag min dag tillsammans med underbara Emmylie som var hemma över veckan. Vi gick på café och myste, senare åkte vi hem till henne och lekte lite med Nova. På kvällen gick jag hem till Anna som hade liten förfest för oss tjejer på jobbet innan vi skulle vidare på en annan fesr uppe på gärdet. Det var mycket trevligt och jag tackar så mycket för den trevliga kvällen.
Igår smällde det till i ryggen igen och jag fick jätteont, tog medicin hemma hos mammsen och det hjälpte. Tacka vet jag starka grejer! Emmylie ville ha med mig på krogen, men jag fick tacka nej, eftersom ryggen stoppade mig. 

Vi träffades idag istället. -Jag och gofia. Så vi har ännu en gång lekt med lilla Novis och bara umgåtts. Pratat om killar och en massa annat.

Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa, jag har precis ätit mat och vi ska snart fika lite, sen bär det nog av hem till lägenheten. Ska se film ikväll och bara ta det lugnt innan jag ska tillbaka till jobbet imorgon.

Måste lägga in bilderna som jag och emmylie har tagit. :)

Nu ska jag kila vidare.
Ha det så bra tills vi hörs igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0