orkeslös.

Idag var jag i skolan från 10-15, jag har aldrig någonsin varit så okoncentrerad förut jag har aldrig någonsin mått så konstigt. Jag kan inte sätta ord på vad det är som göra att jag känner mig som jag gör just nu. Jag har huvudvärk, känner mig obeskrivligt trött, kroppen känns allmänt konstig och orkeslös. Jag undrar om jag börjar bli sjuk.

Jag ska hem till Ljusdal i helgen och jag hoppas att jag är frisk då. I veckan börjar vi även med examinationsarbetet. Vi trodde att det var lång tid kvar, men det var det inte. Känner mig stressad.

Nu ska jag äta mat, sen ska jag sätta mig och kolla på serier, se TV fram till 21, sen ska jag göra mitt bästa för att somna. Jag okar inte mer idag.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0