På väg hem till Ljusdal.

Är på väg hem till Ljusdal, sitter i tåget och just nu står vi stilla.. Växel problem tydligen. Jag har 45 minuter i Gävle till att göra ingenting, så det gör inte så mycket Jag ska plugga och läsa en massa och försöka få ihop något till examinationsarbetet.

Det har hänt så mycket saker på sista tiden, saker jag inte ville skulle hända, men som hände ändå.
Du vill inte att jag ska höra av mig, så det tänker jag inte göra, men jag hoppas ändå att det är du som kommer till stationen när jag kommer hem. Men det kommer inte hända.. och härmed får jag acceptera din åsikt och vilja.. Även om jag har svårt för det.

I helgen ska jag få träffa mina danska vänner, vänner som har betytt mer än jag kunde föreställa mig under dessa tider. På lördagen ska jag även få träffa min Emmylie, min barndomskompis som jag ser så mycket fram emot att träffa.

Nu ska jag avsluta och återgå till pluggandet.

Tack för den här gången. Nu ska jag hem till mamma och pappa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0