Tillbaka i Ljusdal..

Har en känsla av att du kommer ignorera mig resten av ditt/mitt liv.. Det är så tråkigt att det skulle bli såhär.


Kom hem till ett snöigt Hälsingland igår. Det var skönt att komma hem till mamma och pappa. De tog verkligen hand om mig och skämde bort mig genom att låta mig ligga i soffan och hämtade dricka och godis och jag behövde inte röra mig ur fläcken. Vilka underbara föräldrar jag har. De är där för en när livet känns som tyngst. När det känns som om att man lever, bara för att hjärtat fortfarande slår..
"Så länge vi andas lever vi. Så ut och lev livet till sista andetaget" - Det var en mening som jag hörde igår på Skavlan... Jag får försöka att leva efter det...

Ikväll ska jag ut på fest med Emmylie, några andra tjejer och mina danska killkompisar. Jag tror det kan bli roligt, men jag är lite sliten och hoppas att jag kommer orka.

Nu ska jag gå och väcka mamma som fortfarande ligger och sover..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0