Tjejkväll!

Ikväll ska jag på tjejkväll hemma hos Sofia. Jag ser verkligen fram emot det. Jag och Sofie ska gå om ca 40 minuter. Vi har pluggat hela dagen och är ganska slitna, men nu ska det umgås med en massa trevliga tjejer från klassen. Vi är ett gäng på 7 tjejer (inklusive mig). Tyvärr kan varken Sara eller Anna komma ikväll, men jag tror att vi kommer få himla trevligt iallafall. :)

Mozart (Sofias hund) får vara min pojkvän fär kvällen, hon har lovat mig att låna ut honom åt mig. Tydligen så gillar han uppmärksamhet, så den kan jag ge honom. Hehe.

Imorgon ska jag till skolan och sen så kommer min kusin Leona hit. Vi ska umgås, gå på stan, fika, äta god mat och umgås en massa.

Om några veckor så kommer Rasmus Seebach hit till Örebro. Och jag ska stå längst fram och längta till Danmark, lyssna på underbara texter och drömma mig tillbaka till de underbara människor jag har mött i vårt grannland. I ved hvem I er, så jeg behøves ikke nævne nogle navne. <3


Glad igen
Har du det mon ligesom mig?
jeg kan se du har grædt igen
står du ved en skillevej
jeg tror jeg ved hvor vi skal hen
det ville være så let
vi kunne lade som ingenting
Hvad nu hvis jeg holdt dig tæt?

og vi ku blive lidt - bare et øjeblik, her i drømmene
men jeg ved jo godt
jeg kan ikke leve med, ville hade mig selv
hvis jeg holdt dig her - du fortjener mer

ja jeg ved du – at du må videre nu
du skal vide du er (helt perfekt) baby jeg giver slip
(uh) jeg lader dig flyve (uh) det på tide at du bliver,
at du bliver glad igen

sæt dig ned skat og giv mig lige 2 minutter nu
jeg leder efter, men der findes ingen ord som jeg kan bruge
jeg ved det kommer til at lyde dumt
jeg ved det kommer til at gøre ondt
men jeg skylder dig at være ærlig
og jeg kan ikke leve med, ville hade mig selv
hvis jeg hold dig her - du fortjener mer

ja jeg ved du - at du må videre nu
du skal vide du er (helt perfekt)
baby jeg giver slip (uh) jeg lader dig flyve (uh)
det er på tide du, bliver glad igen

det er ikke nogens fejl lov mig du ikke ændre dig
jeg ved at du en dag vil finde lykken

ja jeg ved du - at du må videre nu
du skal vide at du er (helt perfekt)
baby jeg giver slip (uh) jeg lader dig flyve (uh)
det er på tide du bliver, at du blir glad igen (x2)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0