veckan som gått

Oj.. Jag som bara skulle ta pause över helgen, blev visst till en hel vecka. Vad har hänt då den senaste veckan? Jag var på Dansbandskampen i Norrköping i lördags och dansade, kom t.o.m. i TV en liten stund, coolt. ;)
Jag var på The Studio tillsammans med syrran i söndags. Vi blev sminkade och fixade i håret och tog en del bilder, det var en riktigt rolig dag som avslutades med dans på Lagår'n i Västerås.
Måndagen gjorde jag bokstavligen inte något alls.
Tisdagen var jag i skolan hela dagen, ny kurs som har börjat. Ny kurs betydde att det var dags att börja plugga en massa igen.
Onsdagen ägnade jag och Sofie åt att läsa läsa och återigen läsa.
Torsdagen satt vi och skrev ihop arbetet som skulle in idag. Dessutom var Erika på besök i Örebro, så vi passade på att ta en fika tillsammans på kvällskanten.
Nu är det fredag vilket betyder att jag ska till skolan för arbetsmoment 1. Arbetet ska in, det är utskrivet och klart, nu väntar jag på att tvätten blir färdig.. förhoppningsvis blir den det innan jag åker iväg, annars får den ligga där tills jag kommer hem igen.
Vad helgen har eatt bjuda på får vi se. Men jag kan berätta att Leona kommer hit till mig nästa helg. <3








Kommentarer
Postat av: pappa

Vilka härliga bilder på en skönhet!!!! Tänk vad killarna har missat den senaste tiden! Att jag har fått en sån vacker dotter :-) Det var jättekul att se dig så här blomman min.

Mamma hälsar och du hör säkert av dig på söndag antar jag.

2010-11-12 @ 21:38:28
Postat av: jennifer

Mjauuu! vilka bilder =)



Kram på dig!!

2010-11-13 @ 14:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0