Behöver ta igen mig..

Jag är helt slut efter en lång och lite omtumlande dag. Dagen började klockan 08.00 imorse då jag klev upp åt frukost och cyklade till skolan, var i skolan fram till 16.30 och cyklade därefter hemåt. Hem till syster som väntade utanför med mackor med räkor.. Mmmm! Efter fika med macka, the och senare kanelbulle så åkte syster hem. Kvällen fortsattes med Idol tillsammans med Sofie och hennes lillasyster. Nu är klockan så mycket att jag kan slockna när som helst men är så hungrig att jag skulle kunna äta en elefant. Vilket dilemma. Som tur är så hjälper medicinen.. Nu saknas bara sömnen.

På tisdag ska jag på dans tillsammans med Emelie och hennes kille, ska bli spännande! På fredag bär det av till Gävle och Gävlemaran, som kommer vara både fredag och lördag, och på söndag åker jag och syster ned till Västerås för att dansa där innan det bär av hem till Örebro. Vilken bra vecka det kommer bli, det tror jag att jag behöver.

Godnatt och sov gott!


Bild tagen av mig 19/9 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0