Lite nytt.

Dansen i helgen var toppen! Hade jätteroligt tillsammans med alla andra dansare. I söndags när jag åkte hem var jag alldeles slut, så utmattad att jag bara ville gråta, men en rolig helg hade jag ju åtminstone. :D

Idag har jag varit till optikern, sen till Öbo och skrivit kontrakt och hämtat nyckeln och sen shoppat lite. Fick tråkiga nyheter idag som gjorde mig lite ledsen, men hoppas som sagt att det löser sig för de berörda. <3

I övrigt så spelar Hoffmaestro på Ritz ikväll, men jag tror att jag kommer stanna hemma. Det är 1200 som anmält sig på facebook att de ska dit, men det går inte in så mycket folk, så jag vet inte vad jag har lust att göra. Mest av allt vill jag nog stanna hemma och mysa med syster och se en bra film. Vi får väl se hur det blir.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0