Pitchers is the place to be.

Igår var jag ut på Pitchers med Anna. Vi hade en mycket tervlig kväll som senare avslutades tillsammans med Buck, hans kompisar och Sofia. Idag är jag på toppenhumör för en gångs skull. Vädret är ljuvligt och solen skiner. Har lust att sätta mig på en bänk någonstans och plugga däristället för att sitta i den här tråkiga lägenheten och känna deppigheten komma över mig över att sitta instängd inomhus.

Eftersom jag inte är bakis, tack och lov för det! Så tänkte jag vara extra pepp idag. Dessutom är jag på strålande humör eftersom Bauhaus ringde igår och bad mig komma på intervju!

Nu ska jag kila och göra annat, men vi hörs och ses i luften! -Som min morbror alltid brukade säga.

Ciao!


Syrran och jag på Pitchers i fredags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0