Våren är här.

Fint väder, men blåser en hel del. Sitter hemma i lägenheten och pluggar, ska läsa ut en bok på 200 sidor på en vecka.. får väl se hur det blir med det.
Fått brev från ÖBO om att vi ska vara utflyttade från lägenheten 14 juni, då ska den även vara städad och klar för visning för ev. ny hyresgäst.

Ikväll ska jag umgås med syster, mys framför någon bra film med eventuellt lite vindrickande. God mat hade jag tänkt att vi skulle göra med.

Imorgon blir det utgång med Anna. Längtar riktigt mycket. :)

Nu ska jag återvända till pluggandet. Kanske blir en tur över till Södra stationen också lite senare, gräsmattan är nämligen fylld med KROKUSAR! :D Våren är här!!

Mamma, tro det eller ej, men jag saknar att vara blond. :P
Ska jag färga håret med sådan färg man kan köpa på ICA/WILLYS/COOP..? Något förslag? Någon?

Ciao!


Ingen krokus, men det kunde lika gärna ha varit det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0