Finbesök.

Efter jobbet igår började jag städa i lägenheten. Ja, det behövs ju om man ska få besök. Kan ju inte se ut hur som helst. Jag blev dock avbruten av Sandra, "vilken tur!" tänkte jag. Vi gick ut och gick, fikade och sedan åkte vi ne sväng till IKEA. Båda två lämnade pengarna hemma, annars vet man aldrig vad som kan investeras i på IKEA.
Jag gick och lade mig tidigt igår eftersom jag kände mig lite hängig. Tror det beror på utgången i E-tuna osm jag gjorde i helgen, men den var SÅ värd! Vaknade av mig själv kl 7.30 i morse och kände mig utvilad. Sen dess har jag fixat mer i lägenheten, ringt Tele2 och fixat mitt internet, så jag är numera ägare av Large-paketet. Jajjemen och stolt är jag också! I övrigt ska jag hinna med att gå ut med allt skräp, damsuga lägenheten, handla på ICA och fixa iordning mig själv. Undrar om jag hinner? KLART DU HINNER REBECCA! -Tummen ut ur röven och sluta surfa, hur lätt som helst! -Ja just det, mitt alter ego tycker att saker och ting är så lätta. Så jag får väl dra mig då. Besöket kommer ju om några timmar.
Ha det så bra så hörs vi av!
PS. Har fått helgjobb på Bauhaus!!! :D

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Rebecca,



Vi på Tele2 är glada att läsa att du skaffat ett Large bredbands abonnemang hos oss och vi hoppas du ska bli nöjd med abonnemanget.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-08-24 @ 12:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0