Finsittning på universitetet.

Jag har verkligen haft en toppen dag!
Först gick seminariumet gallant. Sen åkte jag och Sofia in till stan och shoppade och därefter träffade jag syster på en lunch. Vi shoppade även lite till innan jag var tvungen att bege mig hem för att fixa mig iordning för kvällens sittning.

Jag och Anna tog bussen till Sofia för lite förfest innan vi skulle vidare till universitetet. Det var skoj på finsittningen och jag hade både trevligt och mysigt med mina tjejer <3

Sen begav jag och Sofia oss in till stan, men SOfia tog bussen hem och jag hoppade av vid Järntorget för att möta upp Emelie. Vi gick ut på Strömpis och hade en sjubrakandes festkväll!

Kvällen slutade på McD innan hon och hennes killkompis Martin följde med mig hem. Nu har de gått hem och jag ska sova. Kan inte annat än att säga att kvällen var riktigt rolig. :)

Nu ska jag sova innan jag deckar av mig själv.

Ciao och tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0