Plugg, städa, mat, film, sova, plugg

Har pluggat med Sofia idag, mycket givande måste jag säga. Du är bäst! <3

Kom hem vid 18-tiden och skulle plugga var tanken, det blev inte så, istället fick jag börja städa lägenheten, för det var inte så trevligt att komma in.. Plugget fick vänta.

"Någonstans där ute finns han, den rätta för dig" -Reklam på 3:an. Vart är han då!?

Plugg från 9-16 imorgon, hämta köksbordet och sen iväg på träning, Core Bosu med Sofia, bra avkoppling med tanke på hur mycket plugg det bli den här veckan, sen kanske man pluggar lite efter träningen också.

Nejmen var ovanligt!! Nu springer sn*rungen runt där uppe igen och leker rövare. Undrar om han håller på till 01.30 i natt igen?? Hmm.. Skulle inte förvåna mig!

Nää, nu ska jag inte vara bitter. Snart dags för sängen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0