Utgång med syrran igår.

Igår följde jag med syrran ut på krogen. Vi hade en mycket trevlig "förfest" här hemma i lägenheten innan vi begav oss ut på Ritz. Det var inte så mycket folk ute till en början, men då klockan började närma sig 01.00 så kom folket och fyllde upp lokalen. När klockan var 02.00 var vi alla lite hungriga och gick då till Palett's (Pizzeria) och åt en varsin pizza. Sååååå gott! Därefter vände vi hemåt.

Idag har jag städar hela lägenheten, igår var jag nämligen på IKEA och införskaffade i lite grejor som vi behövde till lägenheten. För att placera ut dessa saker i lägenheten var den tvungen att göras ren. Jag har damsugit hela lägenheten. plus tvättat/moppat golvet. Så jag tycker att jag har varit myyycket duktig idag, även fast jag var bakis!

Nu ska jag iallafall sova. Imorgon börjar en ny kurs. Oavsett vad ska jag plugga på tentan som vi hade fredags, eftersom det kanske blir omtenta den kommande fredagen.. Alltså att den vi gjorde ogiltigförklaras.. Vi får väl se helt enkelt.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för sällskapet, alltid skoj :) Vilken fin bild det blev, vi är ju grymt sköna ;)

2011-01-18 @ 17:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0