En vecka i Danmark.

Sitter på tåget på väg hem från danmark. Har varit där i en vecka och umgåtts med mina kära vänner. Helt klart värt att åka dit. Nu sitter jag och kollar på sistaminuten resor, känner bra nog för att åka utomlands och få lite färg innan skolan börjar. Hittar jag något ospec. i en vecka för en billig peng så drar jag.
I övrigt har veckan varit himla bra. Jag har åkt en hel del, men det har varit värt det, med tanke på att jag har fått träffat så många av mina kära vänner.
Ikväll är det lördag och vad sjutton ska jag göra då? Antingen dans eller utgång eller sitta i lägenheten..? Nej, blir det ingen utgång så drar jag på dans. Punktum!
Hoppas i övrigt att alla andra haft en bra vecka.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0