Sjuk igen.

Jag som trodde att jag skulle jobba hela veckan och så går man och blir obeskrivligt sjuk.
Jag har haft ca 40 graders feber under hela natten och även nu här under dagen, knaprar alvedon gör jag eftersom febern inte vill ge med sig. Har ont i nacken just nu och ögonen bränner, känns som om att jag är jättetrött trots att jag inte gjort annat än sova. Tror jag ska lägga mig nu igen. Imorgon kommer mamma och pappa hit, längtar!
I övrigt så var festen hos David helt suverän! Obeskrivlig skön fest. Mycket trevlig. Finns inget att klaga på. Utöver det att jag blev sjuk nu då, men har ingen aning om det är pga helgens bravader.
Har i övrigt kollat på biljetter till danmark i vecka 30, eftersom jag funderar på att åka ner dit då.. Får se hur det blir med det.
Nu ska jag återvända till täcket och kudden.
Inget jobb imorgon, är sjukanmäld och det var tydligen kaos på jobbet.. Hoppas de klarar sig.
Natti natt
Lite bilder från midsommar 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0