Jobb hela helgen lång.

Nu har jag börjat jobba och det känns, jag sliter och jag svettas och jag droppar och jag fnyser.. Nej ok, det var kanske och ta i, men det är mycket som är jobbigt och speciellt när det är varmt ute.
Nu sitter jag dock ute på balkongen och myser med ett glas rosé, lite chips ett tänt ljus och min bok. Borde dock snart gå in och snyta mig, jaa, det är mitt besvär i denna ljuva sommarnatt. Näsan som är otroligt täppt och inte alls klarar av det härvädret.
I övrigt tycker päronen att jag ska köpa mig en moppe som jag kan köra omkring på.. ska jag eller ska jag inte? jag vet inte. Just nu kan jag inte ta ett beslut. Man kanske skulle sova och kliva upp tidigt imorgon för att se om den om möjligt finns kvar då..?
Nu ska jag först om främst snyta mig, näsan tar död på mig!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0