Kort och gott.

Igår var jag till frisören och blonderade mig lite. Vi satte slingor och det känns jättebra. Idag har jag varit till läkaren och fått mig en kortisonspruta i tummen. Hoppas att smärtan ger med sig och att jag slipper att operera mig. Blev dock väldigt glatt överraskad då jag fick veta att jag inte behövde betala något för läkarbesöket. :D Köpte mig dock en ny skena, så nu har jag det. 100 kr blev dagens förlust, eller kanske snarare förtjänst. Kändes som ett kap iallafall.
Gårdagen var i övrigt bra. Solsken och varmt och skönt. Idag skulle vi få regn och åska, men än så länge har vi solsken. Dock inte alls lika varmt idag som tidigare dagar.

Nu ska jag låta Bauman få lite av min tid. Antar att han har förtjänat det.


Kommentarer
Postat av: Siri

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

Svar: Och ett år senare kommer ett svar. Jag tackar ödmjukast för ditt inlägg. Det gläder mig. :)
Rebecca

2011-07-12 @ 21:09:13
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0