Plugg 12 timmar om dagen

Tror aldrig att jag har pluggat såhär intensivt och så här mycket. Sista tentan, sista för det här året. Sen är jag färdig med mitt första år på PV-programmet! Det är helt tokigt. Kan inte förstå att det redan gått ett år. Känns som om att tiden bara flugit iväg. I ett år har jag bott i Örebro (nästan iaf), ett år har passerat med skola. Nu är det sommaren kvar, sommaren som kommer flyga förbi, liksom vilken annan sommar som helst. Jag kanske är lite bitter, men det är så det ofta känns. Lång vinter och kort sommar.

Jag håller tummarna för att Bauhaus kommer ringa till mig så mycket som möjligt. Nu ska jag dock återgå till pluggandet och sen är det dags för sängen.

------
Om du läser det här så önskar jag dig lyckatill i Irland. Jag hoppas på det bästa.


Solnedgång Thailand, Raya Island, Februari 2010

Kommentarer
Postat av: H

Tack så mycket :-)

2011-05-26 @ 16:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0