Oj, har det redan gått 5 månader...?

Det var ett tag sedan. Jag har nästan glömt hur man gör. Att skriva på en blogg, det är inte vad intresset har varit de senaste månaderna, eller skulle jag säga åren? Sedan jag började på universitetet har intresset för detta förfallit. Ber ödmjukast om ursäkt. 
 
Idag är det den 7 september, solen skiner, inte ett moln så långt ögat kan nå och temperaturen ligger på +10 celcius. Jag har en känsla av att hösten är på väg. 
 
Sedan augusti 2010 har jag hunnit flytta 5 ggr, men detta skulle förhoppningsvis vara sista gången på ett tag. Jag har fått ett förstahandskontrakt. ÄNTLIGEN! Tog bara två år. Hur trivs jag då? Jo, jag måste säga att jag trivs riktigt bra. När bokhyllan och TV-bänken är inköpt så kommer det bli riktigt bra här inne, då kommer samtliga saker på plats. En ny tapet ska upp också innan jag är helt nöjd, det gäller både vardagsrum och kök. 
 
Från en sak till en annan, har ni någonsin ätit kvarg? Det är många bekanta som sagt att de inte anser att det är speciellt gott, men jag köpte det igår till cheescaken som jag gjorde (som förövrigt blev väldigt god!) och jag tyckte att det var rätt gott. Smakade som grekisk yoghurt. Tydligen bra att äta om man tränar mycket. 
 
Vilket leder mig till nästa ämne. Jag har löpttränat en hel del i sommar och har aldrig någonsin klarat att springa milen. I sommar har jag sprungit milen 3 gånger! Och fler ska det bli! Måste dock köpa mig fler underställ, för nu när hösten är här så fryser jag och det leder till sjukdomar. Träningsfreak indeed!
 
Sista året alltså, sista året på personalvetarprogrammet.. C-uppsatsen ska vara i full gång, ämnet är fortfarande inte bestämt. Utöver det en JÄVULSK bok på engelska. Man fattar typ ingenting av den. Känns lovande att vi ska ha en hemtenta på den. Eftersom klockan blivit så mycket så ska jag passa på att säga att jag nu ska dra igång med pluggandet. 
 
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0