Någon bloggare som är dansgalen som jag?

Igår var jag iväg till Sundsvall och dansade till Boogart/Shake, nonstop. Bugg är nog någor av det roligaste som finns. Inget går upp mot att träffa en massa folk ute på dansgolvet och umgås och där alla har samma intresse.

Jag hade inte någon biljett till en början. Men efter att ha fixat en profil inne på dansmaffian och skrivit att jag behövde en biljett till den här kvällen så började telefonen på att ringa. Den första som ringde var en kille från Sthlm som hade en biljett kvar, den tog jag på en gång och bestämde vart vi skulle mötas. Starx efter skrev en kvinna från Timrå och frågade om jag fortfarande behövde biljett.

Vilken toppenkväll! Och vilka människor! Om någon buggare läser det här så tack för en otrolig kväll! Alla bidrog med något.

Var det någon mer bloggare än jag som var till Sundsvall igår på dans? Hör gärna av er isåfall. =)

491797-23
Jag på Ö-viksmaran





Min klänning jag visade igår kan inte bli levererad förrän den 20 juni. =( Jag får helt enkelt leta efter en annan.. suck..

Kommentarer
Postat av: Carolin

Klart som korvspad att det ska bli röj med bal ;D Jag ser till och med fram emot det :)
Och HMMK:arna är ett soft gäng Becca :) Det är lugnt :)

2008-04-13 @ 19:09:30
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0