Solen skiner, men är vi glada?

Solen skiner och ger en aning värme. Men iskalla vindar sveper förbi och man känner hur kylan går in i kroppen. Här sitter jag i en mörk datasal och ska börja skriva ett arbete som ska lämnas in nästa torsdag. Känner jag någon glädje? Nej, inte alls. Men snart kommer den. Nerräkning till allt har börjat!

14 dagar kvar tills jag ska ner till min älskling.
49 dagar kvar till studenten!!! (alla helgdagar inräknade)
60 dagar kvar tills jag flyttar till Danmark!

See you folkens! //491797-16

Kommentarer
Postat av: Cäärow

Skrev lite med Emelie, hon var på att göra ALLT! :D Dvs, vi kan nog lura på henne till mkt ;) mohaha. Våldsgästa?

2008-04-17 @ 18:04:12
Postat av: E

SHIT vad lite du har kvar i sverige, unga dam. Vad ska vi hitta på för trevligt på de 2 månaderna?

2008-04-17 @ 22:33:29
URL: http://kakobak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0