solen skiner!

Äntligen kommer solen. solskeen. vackra solskeen!

Skolan slutade tidigt idag och därför så åkte jag tidigt hem. Nu ska jag gåigenom min danskoregrafi igen och även min dans, sen ska jag plugga italienska och göra en del svenska. Snacka om mycket som ligger framför mig.

Som tur är så kan jag glädja mig åt att jag tar studenten den 5 juni och inte som danskarna som slutar först den 30 juni (!!) mohahahah! Okej, sorry, men jag känner skadeglädje.

Hur som haver. Ha en bra dag mina kära!

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Googla " Vita klänningar" på yahoo och på google kan du hitta massor av sidor, jag kommer inte ihåg exakt men det som är synd är att dom är amerikanska och tar för mycket pengar i frakt, henkes mamma är kanske bra då i armen, men som sagt vi får se :)

2008-04-15 @ 14:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0