Julen närmar sig. :D

Jag saknar redan Mr Was. Idag skulle han nånstans till Norra Jylland doch titta på några betong-byggnader, enligt mig är det bara att gå utanför huset så finns det fullt med byggnader av betong där. Det kanske är något speciellt med det där huset, vad vet jag.

Igår regnade det, idag har det, som tur är, slutat regna. Jag ska till føtex och köpa nya blockljus i rött. Vi har verkligen fått jul här hemma nu och det är SÅ mysigt! :)

Det är tråkigt att vara sjukskriven,  men jag har en del jag ska göra idag. Vi får se hur veckan blir. Sabrina kunde inte träna idag heller (!!) så vi ska träna imorgon istället, hoppas jag.. Nu har vi skjutit upp det så många gånger, så jag orkar inte bry mig längre, jag åker och tränar själv och håller koll på min kropp och ser till att jag mår bra.

Jag börjar längta lite hem när jag ser alla lampor på gatorna, alla julgrejer och hör julmusiken. Snart är julen här och det blir skoj att komma hem till alla, ville dock önska att Mr Was följde med mig.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0