Ska ses med tjejerna ikväll.

Ikväll ska jag träffa Mia och Anita. Vi ska äta mat tillsammans och sen blir det en massa godis och kanske en film. Vi ska säkert prata om allt möjligt också, som bara tjejer gör. ;)

Idag hade jag förresten den bästa jobbdagen på väldigt länge. Jag har aldrig haft så skoj som idag och jag jobbade med två avlösare, tänk er det ni! Jag skrattade och var glad. Tänk så mycket bara lite utbyte av människor kan göra. Synd att jag inte jobbade med dem varje dag.

Mr Was ska skjutsa mig ikväll och sen kommer han och hämtar mig, han är så gullig. Tänk så snäll han är, att han vill göra det för mig. :)

Nu måste jag ta på mig jackan om jag ska hinna vara hos Mia till kl 18.00
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det är lite fippel med dessa HTML-koder innan man får de att fungera, men det är bara att testa sig fram :)



Ja, vissa människor är lite mysko. Men det låter bra att du tog dig tid till honom ändå :)



Hur går allt där nere? Blir du sjukskriven igen. Fick för mig av detta inlägg att du verkar vara gald, och det låter bra att höra :D



Jag kommer jättegärna och hälsar på. Någon gång i Jan-Feb-Mars kanske? Frågan är ju när ni flyttar oxå, så man inte kommer mitt i flyttsmeten :P det där ska vi nog ordna.



Sköt om dig!

Pussar <3

2008-11-29 @ 15:34:16
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0