20 månader med älsklingen

Idag har firar jag och Mr Was 20 månader tillsammans. Vi ska ut och äta på Natalie  tillsammans med Søren och Maria och sen ska vi i biografen och se Tropic Thunder. Jag tror det blir en riktigt bra och trevlig kväll. Läre ta på mig lite finkläder eftersom vi ska ut på restaurang och det hela.

I övrigt var vi över till Jysk och köpte de två sista korgarna till badrumsmöbeln och batterier. Jag tor jag ska hämta väskan nere i förrådet och så ska jag både packa och fixa till i badrummet så lådan till hårfönen kan ryka ner i förrådet istället.

Det är grått utanför och det har regnat litegrann, men nu hoppas jag att jag kan ta mig i kragen och fixa till lite. Förresten, julsakerna har börjat komma in i butikerna nu. Snacka om att julkänslan börjar komma.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis på er :)

Eller ja, grattis på oss alla :) ;P



<3

2008-10-18 @ 16:21:44
URL: http://johannateresia.blogg.se/
Postat av: Carro

Grattis :)



Såg att Marie skrivit att hon drömmt om dig, det gjorde jag oxå inatt. Vi var ute o åkte i en mörkgrön golf som var vänsterstyrd (för det var så man hade det i Danmark, o det var du som körde) och sen så skulle vi åka mellan nå kallbadhus och bastu, sen minns jag inte riktigt resten. :P Har ingen aning om hur det kom upp, men drömmar är ju som de är ibland. Häromdan drömde jag att Arja Sajorma plockade sönder min bil och var världens fiende, så det kan bli lite knäppt ibland :P



Jaja. Ta hand om dig :)

Pussar

2008-10-18 @ 18:54:39
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0