Det blåser!

Äntligen hemma! Ännu en jobbid dag på arbetet. Jag städade ett rum som en mucket sjuk patient har legat i, hon hade tydligen haft mag-influensa... Låter allt förutom bra! Inga skyddskläder eller munskydd, så vi får väl se om jag blev smittad eller inte. Jag måste säga, jag trivs inte med att jag ska vara tvungen att ustättas för farliga bakterier på mitt arbete. Mitt arbete är inte att smittas av andra människor. Med tanke på att jag nyligen har haft influensa så tror jag inte att mitt immunförsvar är allt för bra och jag tror inte att jag skyddas mot alla baciller runt omkring mig.

I övrigt så blåser det som f*n här nere. Det är nästan omöjligt att cykla över bron för att man nästan blåser omkull. Jag måste tyvärr cykla över bron en gång till ikväll eftersom jag ska på träning.

Så, för att njuta lite av dagen så ska jag titta på House nu innan jag ska bege mig igen.

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Gumman, snart ses vi :D på fredag:D jippi:D <3

2008-10-20 @ 19:18:03
URL: http://diamondhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0