Magen värker, av oro...

Nu är det tisdag. Ikväll är det dans i Nor.. Nova som spelar, men jag ska inte dit. Nova är inte direkt något band jag dansar till.

Jag har precis ätit mat med mamma. Det blev macaroner och korvstroganof. Något jag inte har ätit på flera år! Det var gott, men nu skulle jag behöva inta soffläge då all mat ligger uppe i halsen på mig.

Ska läsa lite i min bok ikväll igen. Jag behöver verkligen göra något som kan få tankarna bort från allt.

Imorgon ska jag till läkaren med min hand. Jag ska få en remiss och hoppas att jag kommer vidare med det här ganska snart. Det har snart gått ett år... Så lång tid som har passerat med smärta i handen..

Det blir att lägga sig tidigt i natt också.
Godnatt...


Jeg savner jer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0