Ansökningen är inte BARA.

Mamma och pappa, jag hoppas att ni får en trevlig kväll och ni får en hjärtekram skickad härifrån mig också.


I övrigt har jag fixat ansökningen till konstmuseumet idag, mötte dock lite motgång. Jag ska fixa så jag kan skicka med mitt examensbevis och sen skulle jag skicka med utlåtanden från Charlotte som va rmin chef på M1 också. Det är inte BARA. Hon har inte haft tid att skriva den så nu vet jag inte alls om jag kan få med det brevet från henne. Jobbigt värre!

På tisdag ska de ha ansökningen och jag måste nog skicka brev. Det gör det inte lättare.

Nog med bekymringar. Nu ska jag och älsklingen göra mat, sen hoppas jag på att vi kan se melodifestivalen.
Tack och bock för mig.

Och pappa! Jaa, jag såg förra veckan och Alcazars låt var en riktig discolåt. :) Emilias låt var också riktigt bra, dock vet jag inte vad jag tyckte om "snälla snälla"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0