Besök ikväll

Om 1½ timme kommer Anita hit. Jag har precis tagit upp köttet. Tänkte göra Italienska köttbullar med pestosås igen. Lägenheten är fin. Jag har städat. Jag har även fått friskluft, gick nämligen till Føtex.

Ringde till Tommie, min frisör. Frågade om tid. Då jag ville ha en tid var han i Spanien på semester, är det inte bara typiskt? Tisdagen den 21 april hade han en tid kl 10.30. Jag tog tiden, men vet inte om det var dumt. Jag måste se hur jag ska jobba osv, OM jag nu fått ett jobb.

Ser ALIAS på TV:n just nu. Var ett tag sen den serien gick, men himla bra är den iallafall.

Back to the TV..
Bye!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

vilken fin bild du har! diademet passar perfekt! :)

2009-02-25 @ 20:51:46
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0