Inför helgen.

Jag somnade aldrig om efter att älsklingen åkte hemifrån. Därför har jag varit vaken sen 07.15, ganska strongt tycker jag.
Ikväll ska vi hem till mina svärföräldrar, de är bara inte hemma. Vi ska passa Smilla, deras hund, under helgen. Jag ska packa med en massa filmer och även PS2, de har nämligen bara 2 tv-kanaler, så jag tror att vi behöver något som vi kan underhålla oss med.

Nu ska jag ringa och se om den där sommarkursen har sista ansökningsdag på måndag eller hur det är.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carolin

Hej :)



Jag har nog kommit fram till att jag inte ska läsa vidare till hösten, jag vet inte vad jag vill läsa och allt känns bara stressigt. Plus att jag vill ut och röra lite på mig, och om man väl går den där 3-åriga (minst) utbildningen sitter man ju där med studieskulder på 2 000 000 tusen, och man vill ju börja jobba direkt. För att inte glömma liksom... Så mitt klokaste beslut just nu är nog att låta bli. Jag känner att världen lockar mer, och man är ju ändå bara 20-år gammal. En liten skit med andra ord ;)

Jag ska nog söka något, bl.a. tandtekniker, men är som sagt väldigt osäker på om jag ska läsa.



Ja, vi håller fortfarande på med matten, den är svår, men känns ändå inte omöjlig (just nu) Tror vi har två eller tre prov kvar, så har inte så himla mkt kvar. Jag rekomenderar nog ändå att du läser den, om du nu planerar att läsa vidare ett program som erfodrar matte :) För det är tydligen så att man inte har så starka förkunskaper, tydligen. Men du klarar dig nog utan oxå. Är nog på två vis :) Har du kommit på något trevligt att söka?



Låter jättebra det där med maj, skulle vara jättemysigt o få komma ner :)



Ta hand om dig!

Puss



btw. Dansen i lördags var ingen höjdare enligt mig, sugig lokal :/ Det droppade av taket där inne för att det var så varmt och äckligt + att golvet var som sandpapper. Uvva.

2009-02-27 @ 09:49:22
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0