Orolig kropp och tankar som skänks

Är det inte snart läggdags?
Mamma, jag hoppas att du har en bra helg trots att du är ensam hemma. Jag skänker en tanke, eller flera, härifrån. =)
OCH jag skickar slängpussar och kramar.

Min mage och jag är inte överens idag, den är ganska orolig. En annan sak som var lite otäckt idag var att mitt ansikte på högra sidan var helt bortdomnad (utan att jag hade gjort något). Jag satt och tittade på TV och märkte att det kändes konstigt i ansiktet. Spelar kroppen mig ett spratt?


Min student, juni 2008. Jag tillsammans med världens bästa syster och världens underbaraste mamma.

Kommentarer
Postat av: mor

Vilken underbar dotter jag har. Tack för dina tankar. De värmer.

Hoppas dina domningar gått bort. kram mamma

2009-02-21 @ 11:44:09
Postat av: Jennifer

Jag kom på senare att den där meningen stämde inte så bra! men jag orkade inte gå in o fixa till den :P Men både du o jag är ju grymma dansare!! även om man får stå ibland.



Jag älskar oxå den filmen! De var längesen jag såg den nu..nu måste jag nog ladda hem den! ;)



Den nya lägenheten ser bra ut på korten tycker jag! Känns den bra? :)



haha platt röv? var då?? ;)

tv-tittande blir ju lätt vad man gör stordelen av dagarna nu ibland :/ Men man kan ju baka oxå :P hehe håller just på att göra en kladdkaka som man kan smaska på ikv :D Hoppas den blir god..för den jag gjorde igår smakade typ ingenting :O ?? konstigt.



Ta hand om dig! känner du dig friskare nu förresten?

PUSS

2009-02-21 @ 13:35:17
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0