Plugga vidare eller inte? Jag vet inte alls.

Jag blir bara tröttare och tröttare i huvudet. Det tär på krafterna att sitta framför datorn och läsa om alla olika utbildningar. Jag kan inte bestämma mig, det finns så mycket olika saker. Som det verkar nu kan jag inte plugga vidare till Hösten, för att jag inte har Matte C. Det behövs till det mesta som jag vill plugga vidare till.

Jag känner mig osäker på vad jag verkligen vill också. Vad känns mest intressant?
"Bankassisten"?
Multimediagrafiker?
Humanistisk Informatik? -Detta känns mycket vagt, så tror nästan jag stryker den.

Då har jag två saker kvar. Båda två behöver matte C, som jag inte har. Orkar jag verkligen det här just nu? Jag KANSKE kan gå i sommarskola och få läsa upp matten där. Det avtalas med respektive skola. Jag vet inte alls vad jag vill. Jag känner mig förvirrad.


Kommentarer
Postat av: Marie

Rebecca, då var vi två! Jag är totalt förvirrad för tillfället. Vet varken ut eller in i denna såkallade pluggvärd- Känns ju dumt o lägga massa pengar på en utbildning som man inte är alldeles hundra på.. Dit jag vill komma är iaf att du inte alls behöver känna dig ensam :) Jag känner mig precis som du!

2009-02-24 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0