Vilken dag jag har haft.

Puhaa, vilken dag. Mitt möte med kvinnan i kommunhuset blev skjutet tills på onsdag. Imorgon ska jag pallra mig till biblioteket, för det blev inte idag. Idag regnade det plus att det snöade och vägarna är helt slaskiga, så man blir jätte skitig när man cyklar.

Jag tror att jag ska söka jobb som vikar också, se om de säger ja.

Huvudkortet har varit här hela dagen, hjälpte dock med huvudvärkstablett.

Jag somnade kl 21.30 igår och vaknade när klockan ringde kl 08.00 imorse. Ja mamma, jag vet att jag skulle upp med Rasmus, men då hans klocka ringde kl 06.30 så var jag DÖD, rent ut sagt.

Jag trodde att jag hade dödat ännu en blomma här nere och frågade Lone idag vad jag hade gjort för fel. Hon berättade att jag inte hade gjort något fel utan att den inte håller sig längre än så att och vi sätter ut den till våren, liksom Amaryllisen. Vilken tur!


Det är inte riktigt såhär illa.. ännu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0