Danmark nästa hållplats!

Imorgon drar jag vidare till Danmark. Jag ska ner till Mr Was och träffa honom. Det var ett tag sen vi sågs nu, så det ska bli skönt. Vi ska på fest hos några kompisar. det blir nog en hejdundrande fest! -Men jag ska vara ganska nykter. På söndag åker jag nämligen hem igen.

Det blir en mycket kort visit och en dyr sådan, men det är det nog värt.

Jag har hjälpt pappa med att sätta ut kontroller ikväll till orienteringen som är imorgon. Det var jobbigt och mycket mygg. Nu är vi äntligen hemma och jag ska hoppa in i duschen och göra mig klar till resan imorgon.

Jag jobbar till 17.00 och sen så ska jag över till Ergins och köpa en kebabrulle som jag ska äta och efter det så ska jag sätta mig på tåget (kl 18.00). Snacka om att det blir en lång dag.

Nu måste jag packa väskan!

Ha en bra helg allihopa!

 

Kommentarer
Postat av: jennifer

oj drar du till danmark? :) hinner du hem till dansen på söndag?

Hoppas iaf att du får en riktigt trevlig vistelse!!

Puss gumman

2009-07-15 @ 23:04:08
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0