Jag åker idag.

Ikväll åker jag till Danmark! Hoppas att resan kommer gå bra. Just nu är det ett enormt oväder över oss. Känns inge vidare. Som tur är så har inte datorerna slocknat.

Mitt under senariot med blixtrarna så ringde min telefon. Jag har redan fått 4 (!!) samtal. Det ni!

Jag längtar tills imorgon. Ska bli skönt att komma ner igen och se om något ändrats.

Nu ska jag vända tillbaka till jobbet, finns visserligen inget att göra just nu och det betyder att vi har jobbat bra. Bonus till oss!

Ha en fortsatt bra dag ute i regnet.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Vad roligt att åka till Danmark, skulle också vilja åka någonstans :P

2009-07-16 @ 14:00:32
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0