Pengarna bara försvinner.

Mycket pengar har gått åt de senaste dagarna och så kommer det fortsätta när jag drar till Hufudstaden. Ny mobil ligger högst upp på listan, inte för att den är sönder, nej.. den skulle kunna användas flera år till, men pga. strålningen. Fy sjutton så mycket strålning denna mobil avger.

Något annat på listan är nya dansskor, men även ett microobjektiv till kameran.

Nu har jag fått flyttat till Sverige, äntligen så är man folkbokförd någonstans. Nu kan jag förmodligen åka till sjukhuset och få fixat tummen. Denna tumme som jag har haft problem med i snart ett år. I oktober är det ett år sen det började. Huvaligen vad tiden går fort.

Nu ska jag krypa ner under täcket igen. Inte för att jag fryser, för jag tror att jag har feber, men i hopp om att bli bättre.

Idag har jag och Leona sett "Wanted". Så himla bra film! Den borde ni se.


I Horsens, 25/4 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0