Ännu en dag på jobbet.

Ännu en dag, ännu en ändlös dag.. Eller?

Igår var jag på dans i Nor, det var jätteroligt! Jag trodde inte att det skulle vara så skoj. Dock så sa jag nej, två gånger (!!) till en stackars person, de som han dansat med honom förut förstår varför, men så blir det ibland.

Idag har jag varit på jobbet. Ännu en dag med kurs och ett slutprov som grädden på moset.. MEN, det gick bra! Jag fick alla rätt idag och det tackar jag för.

Imorgon ska vi tillbaka på avdelningen som vi var på i måndags. Då ska vi sitta och lyssna med på samtalen och kanske kanske att vi får börja leka lite med systemet.. Vem vet?

Nu väntar lite uppackning av alla saker och sen ska jag umgås med mor och far.


Kommentarer
Postat av: Carro

Visst var det skoj? :D Även om inte bandet var tipp-topp så blev det en kul kväll. Mer av sådant tycker jag! :)



Lycka till med jobbandet. Låte det ta tid att smälta in. Man blir inte kung på en dag. :)

Puss

2009-06-10 @ 19:18:41
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: jag vet den är bäääst :D hihi okej ;D



Ska vi lägga till varandra på bloglovin ? :)

Lägg till mig så lägger jag till dig ;D

2009-06-11 @ 00:23:15
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0