Jobbet är säkrat.

Idag var jag iväg på Teleperformance och pratade med Jørn. Jag var inte säker på om jag skulle få något jobb och jag visste inte heller om jag skulle bli intervjuad eller vad som väntade mig. När jag kom dit så fick jag göra några tester, för att se hur teknisk jag var och hur fort jag skriver. Tillslut sa han att jag får jobbet, men inte på den tekniska avdelningen, var tydligen alldeles för oteknisk. Haha!

Resten av dagen har jag gjort några ärenden och till slut var jag så trött i kroppen att jag åkte hem. Nu sitter jag i myskläder och slöar framför datorn.. ÅÅÅH så sköönt!

Jag skänker några tankar till min älskling nere i Danmark. Jeg håber virkelig det løser sig skat.

Nu ska jag återgå till tvätten, den är ju färdig nu.
Ha en fortsatt bra dag allihopa!

Ciao!


Älsklingen med våra goda glassar, en vårdag i Horsens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0