Känslorna i kroppen.

Jag hade mycket trevligt sällskap igår. Det blev mycket skratt och glädje. Skönt säger jag bara! :)

Idag skulle jag ha jobbat på valet, men så blev inte fallet iallfall. Pappa vågade inte sätta mig i arbete eftersom jag inte är registrerad i Sverige  än. Kanske lika bra det. Idag ska jag istället bara slappa. Imorgon är ju första arbetsdagen, så då vill man ju vara klar i huvudet.

Jag kämpar/slåss med mina känslor, jag är en tickande bomb som man inte vet om hon exploderar när som helst eller om hon bara ligger och gror.. Det är ganska jobbigt måste jag säga...

Varför ska man som 21åring känna såhär? Det är ju inte normalt....


Kommentarer
Postat av: ellinor

haha! Jag älskar bilden, verkligen tagit i ögonblicket. Hoppas tankarna klarnar när du insupit ren hälsingeluft. Det brukar de ju göra, ta dig ut till nån tjärn och fiska. Gud, vad jag kände för det nu när jag skrev det. haha. Du får bjuda in mig på en fisketur i Edänge. Då kommer jag på momangen. Kram!

2009-06-07 @ 20:18:27
URL: http://kakobak.blogg.se/
Postat av: Leona

Varför inte balen är komenterad på min blogg är för att jag verkligen inte har några bilder att lägga upp. Du får försöka titta lite på facebook för det är där alla bilder ligger. Min kamera suger så jag orkade inte ta några bilder.

2009-06-07 @ 22:53:23
URL: http://luftbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0